Bestuur

K.N.V. EHBO Amsterdam Tuinsteden en Omstreken is als zelfstandige vereniging opgericht op 28 november 2014. We hebben besloten bij de Koninklijke Nederlandse Vereniging voor EHBO aangesloten te blijven.

Op 28 november 2014 zijn we ook ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 61977365.

Het bestuur heeft besloten om twee vertrouwenscontactpersonen te benoemen. Zij maken geen deel uit van het dagelijks bestuur. U kunt bij de vertrouwenscontactpersoon m/v terecht met vertrouwens problemen binnen de vereniging. Als zij u niet kunnen helpen dan kunnen ze in ieder geval proberen samen met u tot een oplossing te komen. De vertrouwenscontactpersoon m/v biedt u de mogelijkheid om in vertrouwen over grensoverschrijdend gedrag te spreken. De vertrouwenscontactpersoon m/v gaat in gesprek met het slachtoffer of beschuldigde en onderzoekt welke mogelijke stappen genomen kunnen worden. Uiteraard wordt hier zonder uw toestemming niet met derden over gesproken. Er wordt zonder namen en gebeurtenis te noemen verslag gedaan in het jaarverslag.

Vertrouwenscontactpersoon (vrouw): vertrouwensvrouw@ehbo-tuinstedeneo.nl

Vertrouwenscontactpersoon (man): vertrouwensman@ehbo-tuinstedeneo.nl

Onze bestuursleden zijn bereikbaar via de volgende mail adressen:

• Voorzitter/
  • Aanmelding cursussen en werving nieuwe leden
  • Francisca van der Heide
  • Secretaris/ Webmaster/Notulist